« オンナ度UP↑ | トップページ | フタコイオルタナティブ第六話『どうして好きなのに別れちゃったの?』(BlogPet) »

2005.05.22

美人だらけの結婚式

5/21 吉日  友人の結婚式に行ってきた。

いやー、いい式でした。
よくある二人のVTRとか、両親への手紙とか、何を見ても聞いても泣けてくる。

・・・いや 号泣


これってやっぱり歳とった証拠かしら。。。


新婦は以前にもまして痩せてキレイになっていました。自分でデザインしたというウェディングドレスも超お似合い。
やっぱり【ケッコン】ってオンナをキレイにするみたい。

・・・うらやま~!!

そんな彼女を嫁にする彼はかなりの幸せ者です。

だが。キレイなのはなにも新婦だけではありませぬ。
新婦同僚の席を見渡せば、これまた美しい面々がしっとりと微笑みながら歓談しています。
う~む、久々に会ったけどやはりヤツら只者ではなかったわ。

オンナの言う「私の友達かわいいから~」は信用ならないといいますが、私の場合は別。


IMGP1392
コレみんなCA。私以外。


なぜかみんな黒いドレスだったな。
みんなもう結構いい年なんだけど、相変わらずほんときれいなんだよね。
私もオンナとしてもっと自分磨きに励まねば。いい刺激になります。


そして2次会はさらにパワーアップ。

IMGP1406
ゴージャスな現場。


私は登山なんかやってますが、やっぱりこういうひとときも忘れちゃいけない。
個人的に【ギャップのある人】って好きなので

  山でスッピン汗だくの私 ⇔ オンタイムの巻き髪の私

両方とも大事にしたい。
ヘタに声かけてきた輩に「普段何して遊んでんの~?」なんてきかれて

「登山。」

と答えて唖然とさせるのもまた一興。(悪趣味ですね)
とんがりパンプスで山道具を物色しに行くのもまた楽しいものです。


話が逸れましたが。
披露宴も2次会もとっても和やかな雰囲気で楽しい席でした。
きっとステキな夫婦になることでしょう。末永くお幸せに!


|

« オンナ度UP↑ | トップページ | フタコイオルタナティブ第六話『どうして好きなのに別れちゃったの?』(BlogPet) »

「日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

You really saved my skin with this inoframtion. Thanks!

投稿: Indian | 2011.12.13 11:08

I comment when i like a article on a site or if I've something to add for the conversation. Usually it is actually a result from the passion communicated in the put up I browsed. And after this write-up Audi A6 3.0 TDI quattro Consumption and Costs | Cars Show. I was essentially moved enough to article a leave a responsea response I do have a couple of questions for you if it's okay. Could it be just me or does it appear like like a few of the remarks appear as whenever they are written by brain dead folks? And, if you are writing on additional places, I'd like to keep up along with you. Would you generate a list the complete urls of the public pages like your linkedin profile, Facebook web page or twitter feed?

投稿: Domenic Frigge | 2012.07.29 09:36

Wonderful article, certainly worth reading and pretty nicely put out to us. Will observe again on new posts soon

投稿: Laverne Herandez | 2012.07.30 17:19

hey
i in no way receive a connection. constantly a self assigned ip.
any ideas ?
10.7.3
iphone 3gs 5.1

投稿: Ezra Trovinger | 2012.08.22 12:52

I've noticed that credit restoration activity need to be conducted with techniques. If not, you may obtain yourself endangering your rank. In order to realize your aspirations in fixing your credit rating you must confirm that from this moment in time you pay all of one's monthly dues promptly in advance of their planned date. It is significant on the grounds that by not accomplishing that, all other steps that you are going to decide to try to improve your credit positioning will not be effective. Many thanks for expressing your ideas.

投稿: Rueben Carthon | 2012.09.09 16:04

Nando shirtless is always a eyecatcher!

投稿: Myra Spoonamore | 2012.09.19 19:14

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/86812/4237296

この記事へのトラックバック一覧です: 美人だらけの結婚式:

« オンナ度UP↑ | トップページ | フタコイオルタナティブ第六話『どうして好きなのに別れちゃったの?』(BlogPet) »